خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

کلمات کلیدی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یخچال rs51

یخچال rs51

سامسونگ یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین کمپانی های کره ای است که هر ساله جدیدترین محصولات خانگی را به بازار عرضه می کند. یخچال فریزر سامسونگ مدل روسو یکی از بهترین محصولات این کمپانی می باشد که فروش فوق العاده ای را در سراسر جهان به ثبت رسانده است. طراحی زیبا و مدرن آن هر آشپزخانه ای را مزین خواهد کرد و دکوراسیون آشپزخانه شما را به زیباترین شکل ممکن جلوه خواهد داد.

کمپرسور دیجیتال اینورتر به همراه سیستم خنک کنندگی Twin Cooling Plus علاوه بر اینکه مصرف انرژی را بسیار کاهش می دهد، قادر است به خوبی یخچال rs51 فضای داخلی یخچال و فریزر را خنک کند و هر گوشه را به صورت یکنواخت خنک خواهد کرد. فناوری اینورتر باعث می شود که رطوبت همواره در سطح مطلوبی باشد و میزان ماندگاری مواد غذایی را بالا می برد. از طرف دیگر این موتور اینورتر دارای سطح سر و صدای فوق العاده پایینی است و از طول عمر بالایی نیز برخوردار است.

وجود محفظه هوم بار یکی از امکانات بی نظیر این یخچال 30 فوت ساید سامسونگ مدل RS51 می باشد که به شما امکان می دهد مواد غذایی که بیشترین مصرف را در طول روز دارند نظیر بطری های نوشیدنی به راحتی در دسترس شما قرار گیرند و نیازی نباشد هر بار درب اصلی را باز و بسته کنید. این یخچال دارای یخساز و آبریز اتوماتیک می باشد و بنابراین به آسانی یخچال rs51 در طول شبانه روز به آب خنک و یخ دسترسی خواهید داشت.

کنترل پنل لمسی دقیقا بالای آبریز قرار گرفته که اطلاعات و تنظیمات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد و برای اعمال هر گونه تنظیماتی کافیست دکمه مخصوص آن را لمس کنید. همچنین این صفحه نمایش لمسی مجهز به قفل کودک می باشد که اجازه نمی دهد کودکان شما تنظیمات را تغییر دهند. با توجه به اختلاف قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS51 در بانه نسبت به بازار تهران و سایر شهرهای ایران به شما امکان می دهد بودجه بسیار کمتری برای خرید آن بپردازید. 

 

 

 

با استفاده از یخچال فریزر RS51 سامسونگ غذاهای شما مدت طولانی تری تازه باقی می مانند

فناوری Twin Cooling Plus یک سیستم خنک کنندگی پیشرفته است که به صورت کاملا جداگانه و مستقل هر دو بخش یخچال و فریزر را خنک می کند. بنابراین به لطف این تکنولوژی سطح رطوبت در بخش یخچال متفاوت از بخش فریزر خواهد بود و سطح رطوبت کاملا ایده آل خواهد بود که موجب می شود مواد غذایی شما برای مدت طولانی تری تازه و سالم باقی بمانند.

 

مواد غذایی منجمد خوش طعم و بو باقی خواهند ماند

همانطور که اشاره کردیم تکنولوژی Twin Cooling Plus یک سیستم خنک کننده پیشرفته است که در این یخچال روسو سامسونگ به طور مستقل در هر دو بخش فریزر و یخچال عمل می کند. بنابراین هوای سرد به طور مجزا در گردش خواهد بود. نتیجه این عملکرد خنک کنندگی جداگانه این خواهد بود که بوی مواد غذایی در فضای داخلی بخش ها گسترش پیدا نکند و مواد غذایی منجمد شده دارای طعم و بوی کاملا طبیعی باشند. بنابراین با خرید یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51 از بانه مواد غذایی شما در بهترین حالت ممکن نگهداری خواهند شد.

 

حالت خنک کنندگی را با لمس یک دکمه تغییر دهید

یکی از ویژگی های بی نظیر این یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51K57807S مجهز بودن به فناوری Zone CoolSelect می باشد که شما می توانید به سادگی تغییرات دمایی مورد نیاز خود را اعمال کنید. سه حالت دمایی را می توانید انتخاب کنید؛ حالت خنک کنندگی سریع (Quick Cool) برای مواد غذایی که نیاز هست سریعتر خنک شوند، حالت زدودن یخ (Thaw) برای آب کردن یخ مواد غذایی منجمد شده و حالت خنک (Cool) یک حالت معمولی برای ذخیره سازی طیف متنوعی از مواد غذایی.

 

ذخیره سازی و یافتن آسان مواد غذایی

سازماندهی و نگهداری مواد غذایی در این یخچال سامسونگ RS51 بسیار آسان خواهد بود. هر محفظه به گونه ای طراحی شده است که می تواند مقدار مطلوبی از مواد غذایی را برای شما نگهداری کند. یک قفسه کشویی کمک می کند تا اقلام بزرگ را در آن ذخیره کنید و این جعبه کشویی به صورت کاملا شفاف طراحی شده است و به راحتی می توانید مواد غذایی نگهداری شده در آن را مشاهده کنید.

 

استایل و سبک مدرن یخچال 30 فوت سامسونگ مدل RS51

طراحی زیبا و استایل چشم نواز این یخچال با دکوراسیون هر آشپزخانه ای هماهنگ خواهد بود. صفحه نمایش لمسی با نور LED آبی رنگ بر روی درب فریزر دستگاه مشخص می باشد. دستگیره های سفت و سخت آن به همراه ظاهر لوکسی که دارد دکور هر آشپزخانه ای را بسیار زیبا جلوه خواهد داد.

 

صرفه جویی در مصرف انرژی به صورت کاملا هوشمندانه

کمپرسور دیجیتال اینورتر، با استفاده از 9 سنسوری که درهر گوشه از یخچال و فریزر قرار گرفته است سرعت دور موتور را بهینه سازی می کند تا یک خنک کنندگی سازگار و مطلوب را به ارمغان آورد که باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه می شود. از طرف دیگر با وجود هوم بار دیگر نیازی نیست هر بار برای برداشتن یک بطری نوشیدنی درب اصلی را باز کنید بلکه تنها کافیست درب هوم بار را باز نمایید و نوشیدنی مورد نیاز خود را بردارید که این کار نیز باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه خواهد شد.

منبع :

https://mahbano.net/samsung-refrigerator-side-by-side-rs51/

  • ۹۸/۰۷/۰۱
  • arsi arsipanah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی