خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

کلمات کلیدی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

قیمت ال ای دی در گناوه  غواصی در روند خرید یک تلویزیون جدید می تواند یک احساس هیجان انگیز باشد (راستش ، آیا فرصتی برای بهینه سازی مصرف Netflix نیست؟) ، اما همچنین می تواند دلهره آور باشد.بندر گناوه همه اندازه های مختلف و مارک ها و مدل های مختلف برای در نظر گرفتن وجود دارد - و البته ، پول.

تمام آن گزینه ها و امتیازات قیمت (منظور من این است ال ای دی که آیا آن تلویزیون های فانتزی را که شبیه نقاشی هستند دیده اید؟) به این معنی است که خرید تلویزیون بیش از هر زمان دیگری گیج کننده است. قیمت ال ای دی در گناوه genavehpress.ir با این حال ، مانند اکثر موارد ، بعضی اوقات نیز در طول سال هنگام دستیابی به معامله خوب در تلویزیون بهتر از دیگران است.

بیشتر بخوانید: نحوه تمیز کردن صفحه تلویزیون: راهنمای گام به گام تمیز کردن ال ای دی روزانه و عمیق
ارسال تصویر
صرفه جویی
آن را سنجاق کنید
وارد منشور شوید تصاویر بیشتر را ببینید
اعتبار: تانیا لاکورس
ببینید زندگی ویرایشگر آپارتمان درمانی چگونه است
اول: در مورد مارک ها و مدل های مختلف تحقیق کنید.

قبل از اینکه بهای هر چیزی را بپردازید ، اکنون زمان ارزیابی صادقانه سبک زندگی و سرگرمی شماست. شاید شما بخواهید تلویزیون خود را به دیوار گالری خود اضافه کنید و درست در آن ترکیب شود. شاید بخواهید آن را در یک کنسول سرگرمی پنهان کنید. شاید همه شما در مورد یک وضعیت فانتزی نصب روی دیوار باشید. عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود ، و گرچه  قیمت ال ای دی در گناوه  دانستن بهترین زمان سال برای خرید تلویزیون برای دستیابی به بهترین معامله مفید است ، اگر نمی دانید چه نوع تلویزیونی را در این کشور می خواهید ، تقریباً به آن اندازه مفید نیست. اولین مکان. هنگامی که گزینه های برتر تلویزیون را به تعداد محدودی از گزینه ها محدود کردید ، این که بدانید چگونه می توانید در انتخاب نهایی خود صرفه جویی کنید ، مرحله بعدی خوب است.
بهترین زمان برای خرید تلویزیون و صرفه جویی در هزینه چیست؟

ما از برخی از متخصصان معامله س askedال کردیم و به نظر می رسد جولای 2020 زمان بسیار خوبی برای جستجوی تلویزیون جدید است - به خصوص اگر ایده شجاع کردن مردم یا تازه کردن مرورگر به طور بی وقفه در طول روز شکرگذاری چندان جذاب به نظر نرسد.

Daniela Corrente بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Reel است ، ابزاری برای خرید بدون بدهی که به شما کمک می کند برای خرید چیزهایی که دوست دارید پس انداز کنید. این سایت همچنین برای یافتن بهترین معاملات محصولات را ردیابی می کند ، بنابراین وی در مورد بهینه سازی زمان شما برای بدست آوردن یک معامله خوب در تلویزیون قایقرانی می کند. کورنت به اشتراک می گذارد: "از نظر تاریخی ، بهترین زمان برای خرید تلویزیون جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری بوده است." "با این حال ، امروزه با پیشرفت فن آوری با چنین سرعتی و خرده فروشان مجبورند سریعتر موجودی را جابجا کنند ، تقریباً در هر زمان از سال می توانید امتیاز خوبی بدست آورید."

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مصمم است توافق خوبی را بدست آورید ،ال ای دی خبر خوب این است که ابزارهایی مانند Reel وجود دارد که می تواند در طول سال به شما کمک کند. اما اگر تصمیم دارید بدون بندر گناوه توجه به هر چیزی بهترین معامله را بدست آورید ، چند تاریخ برای علامت گذاری در تقویم شما وجود دارد که ممکن است شانس بیشتری داشته باشید.

کورنته می گوید در پایان سه ماهه اول سال - حدود اواخر ماه مارس - افت قیمت تلویزیون ها مشاهده شد ، بنابراین پیش بینی می کند که این مورد در اواخر Q2 ، در ژوئن و ژوئیه نیز صادق باشد. او می گوید ، "این بازه زمانی" پر از معاملات خواهد بود ، "به این دلیل که آجر و ملات مجبور می شوند موجودی مورد نظر خود را که از زمان شروع فاصله اجتماعی روی آن نشسته اند فشار دهند."

حقایقی در مورد فروش عالی که در حوالی تعطیلات بزرگ مانند شکرگذاری اتفاق می افتد وجود دارد ، هرچند که کارشناس خرید هوشمند Trae Bodge نیز اشتراک دارد. باج می گوید: "جمعه سیاه / دوشنبه سایبری بهترین زمان برای خرید تلویزیون است." "زمان قابل اعتماد دیگر برای فروش دقیقاً قبل از Super Bowl است. همچنین در حوادث "جمعه سیاه در جولای" در ماه جولای فروش ناچیزی از فروش مشاهده خواهید کرد. "
ارسال تصویر
صرفه جویی
آن را سنجاق کنید
وارد منشور شوید تصاویر بیشتر را ببینید
اعتبار: جسیکا آیزاک
آیا می توانید درباره قیمت تلویزیون مذاکره کنید؟

نکته ای که باید هنگام خرید تلویزیون در نظر داشته باشید ، صرف قیمت ال ای دی در گناوه  نظر از اینکه در بندر گناوه چه زمانی از سال چنین کاری انجام می دهید ، این است که بسیاری از خرده فروشان تطبیق قیمت را ارائه می دهند. به طور خاص بهترین خرید دارای یک سیاست تطبیق قیمت نسبتاً انعطاف پذیر است. این بدان معناست ال ای دی که اگر می خواهید از Best Buy خرید کنید (شاید پاداش خاصی در آنجا دریافت کنید یا مثلاً خدمات مشتری آنها را دوست دارید) اما قیمت مقرون به صرفه تری را در خرده فروش دیگری پیدا کنید ، تا زمانی که چند معیار خاص را داشته باشد با آن مطابقت دارند.

به هر حال مهم نیست ، کورنته می گوید یکی از مهمترین نکات برای خرید تلویزیون به لحاظ اقتصادی از نظر اقتصادی مناسب این است که مطمئن شوید قبل از خرید پول کافی برای خرید پس انداز کرده اید.

کورنت می گوید: "من معتقدم مهمترین چیز این است که مردم به اندازه کافی برای فروش تلویزیون ها پول اختصاص دهند." "اگر آنها یک کارت اعتباری را به دلیل فروش بکشید و سپس هر ماه بندر گناوه حداقل مانده را پرداخت کنند ، در پایان ممکن است حتی بیشتر از قیمت کامل اصلی پرداخت کنند."

  • ۹۹/۱۲/۰۱
  • arsi arsipanah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی